آ
-
آیباغی اصفهانی، سعید
تأثیر استراتژیهای رقابتی بر عملکرد بازاریابان فعال در رسانههای اجتماعی؛ با نقش متغیر تعدیل کننده ویژگیهای سازمانی [دوره 8، شماره 31، 1399، صفحه 119-152]
-
آقایی، مجتبی
راهکارهای رفع موانع اجرای مدیریت دانش در زنجیره تأمین استارتاپ های مواد غذایی تندمصرف [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 79-114]
ا
-
ابراهیمی، جمالالدین
اثرگذاری قابلیتهای پویا بر کارآفرینی شرکتی در صنعت ارتباطات [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 211-238]
-
ابراهیمی، لیلا
مدل وفاداری مشتری برای سیستمهای توصیهگر در تجارت الکترونیک [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 143-170]
-
ابراهیمی اقدم، نوشین
تأثیر استراتژیهای تضمین بر قصد خرید اینترنتی با میانجیگری اعتماد در فروشگاههای آنلاین [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 117-146]
-
احمدی، مجتبی
ابعاد اجتماعی ناهمسویی فناوری اطلاعات و کسبوکار [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 171-204]
-
ایران زاده، سلیمان
پیشآمدها و پیامدهای کیفیت رابطه آنلاین در خریدهای اینترنتی [دوره 8، شماره 31، 1399، صفحه 205-238]
-
افشم، نسترن
مفهومپردازی تفکر طراحی: زمینه کارآفرینی [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 89-116]
-
البرزی، محمود
پیشرانهای مؤثر بر تمایل به استفاده از خدمات مالی در پلتفرمهای مبتنی بر زنجیره بلوکی [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 27-64]
-
الهی، شعبان
سیستم خبره ارزشیابی وفاداری مشتریان در صنعت پخش و توزیع [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 55-78]
-
امین موسوی، سید عبدالله
مدلی برای انتشار دادههای شبکههای اجتماعی برخط با حفظ حریم خصوصی [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 87-112]
ب
-
بافنده زنده، علیرضا
پیشآمدها و پیامدهای کیفیت رابطه آنلاین در خریدهای اینترنتی [دوره 8، شماره 31، 1399، صفحه 205-238]
-
باقری، مهدی
شناسایی خلأهای پیادهسازی تجارت اجتماعی در کسبوکارهای نوپا [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 163-188]
-
بخشنده، قاسم
مدل عوامل موثر بر تمایل بانوان به خرید پوشاک از فروشگاه های آنلاین [دوره 8، شماره 31، 1399، صفحه 185-204]
-
بهادر، اکبر
طراحی الگوی بومی پیاده سازی اینترنت اشیا در شرکت های آزادراهی [دوره 8، شماره 31، 1399، صفحه 95-118]
-
بهمنی، اکبر
ویژگیهای محتوایی شرکتهای تازه تأسیس فناوری محور [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 5-32]
-
بودلائی، حسن
ویژگیهای محتوایی شرکتهای تازه تأسیس فناوری محور [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 5-32]
پ
-
پور مقدسیان، پویا
تحلیل عوامل مؤثر بر اثربخشی گروههای مجازی در فضای کسبوکار [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 5-26]
-
پور مهدی، کتایون
اثرگذاری قابلیتهای پویا بر کارآفرینی شرکتی در صنعت ارتباطات [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 211-238]
ت
-
تقوا، محمدرضا
نقش پیادهسازی چارچوبهای مدیریت خدمات و امنیت در تداوم خدمات فناوری اطلاعات [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 33-54]
-
تقوی فرد، محمدتقی
رابطه فناوری اطلاعات و ارتباطات با سهولت کسب و کار در سطح جهان: رهیافت تحلیل خوشهای [دوره 8، شماره 31، 1399، صفحه 5-22]
-
تیمورپور، بابک
توسعه یک روش فرا ابتکاری ترکیبی برای شناسایی اجتماعات در شبکههای اجتماعی با هدف چگالی پودمانگی [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 61-86]
ث
-
ثنایی، محمدرضا
شناسایی و سطحبندی عوامل موثر بر بلوغ فناوری اطلاعات سازمان با رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری و MICMAC فازی [دوره 8، شماره 31، 1399، صفحه 23-60]
ج
-
جعفرنژاد، سهیلا
نقش پیادهسازی چارچوبهای مدیریت خدمات و امنیت در تداوم خدمات فناوری اطلاعات [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 33-54]
-
جمالی، غلامرضا
تحلیل ارتباط میان شاخصهای کاربرد اینترنت اشیاء در زنجیره تأمین لوازم خانگی با استفاده از رویکرد نقشه شناختی فازی [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 137-162]
-
جمالی هندری، باقر
توسعه یک روش فرا ابتکاری ترکیبی برای شناسایی اجتماعات در شبکههای اجتماعی با هدف چگالی پودمانگی [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 61-86]
ح
-
حیدری، حامد
پیشرانهای مؤثر بر تمایل به استفاده از خدمات مالی در پلتفرمهای مبتنی بر زنجیره بلوکی [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 27-64]
-
حسینیان، امیرحسین
توسعه یک روش فرا ابتکاری ترکیبی برای شناسایی اجتماعات در شبکههای اجتماعی با هدف چگالی پودمانگی [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 61-86]
-
حسنپور، اسماعیل
مدل وفاداری مشتری برای سیستمهای توصیهگر در تجارت الکترونیک [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 143-170]
-
حسینپور، داود
تأثیر شبکههای اجتماعی مجازی بر قصد کارآفرینی دانشجویان [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 35-60]
-
حسینی دهشیری، سید جلالالدین
راهکارهای رفع موانع اجرای مدیریت دانش در زنجیره تأمین استارتاپ های مواد غذایی تندمصرف [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 79-114]
-
حسن زاده، علیرضا
سیستم خبره ارزشیابی وفاداری مشتریان در صنعت پخش و توزیع [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 55-78]
-
حسینی سنو، سید امین
اثربخشی امنیت سیستمهای اطلاعاتی، ناشی از تأثیر ابعاد تئوری نهادی بر رفتار سازمانی کارکنان [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 147-180]
-
حقیقت منفرد، جلال
مدل پارادایمی معماری فناوری اطلاعات مبتنی بر چارچوب کوبیت 2019 [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 189-222]
خ
-
خدیور، آمنه
تحلیل ادراکات کاربران درباره خرید تلفن همراه در سایت دیجی کالا [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 181-210]
-
خرازی محمدوندی آذر، زهرا
شناسایی مؤلفههای هوشمندسازی صنعت گردشگری در ایران [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 239-272]
-
خسروی، ابوالفضل
ارائه چارچوبی برای کاربست مدیریت دانش کارکنان در حال خروج از خدمت در بانک انصار [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 65-88]
د
-
داداشنیا کاسمانی، روحالله
مدل پارادایمی معماری فناوری اطلاعات مبتنی بر چارچوب کوبیت 2019 [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 189-222]
-
دانشمند، بهناز
تأثیر استراتژیهای رقابتی بر عملکرد بازاریابان فعال در رسانههای اجتماعی؛ با نقش متغیر تعدیل کننده ویژگیهای سازمانی [دوره 8، شماره 31، 1399، صفحه 119-152]
-
دیواندری، علی
پیشرانهای مؤثر بر تمایل به استفاده از خدمات مالی در پلتفرمهای مبتنی بر زنجیره بلوکی [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 27-64]
ر
-
رادفر، رضا
مدلی برای انتشار دادههای شبکههای اجتماعی برخط با حفظ حریم خصوصی [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 87-112]
-
رادفر، رضا
پیشرانهای مؤثر بر تمایل به استفاده از خدمات مالی در پلتفرمهای مبتنی بر زنجیره بلوکی [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 27-64]
-
رحیمی اقدم، صمد
تأثیر استراتژیهای تضمین بر قصد خرید اینترنتی با میانجیگری اعتماد در فروشگاههای آنلاین [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 117-146]
-
رنجبر، محمدحسین
مدل وفاداری مشتری برای سیستمهای توصیهگر در تجارت الکترونیک [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 143-170]
ز
-
زنگوئی، فرنوش
شناسایی مؤلفههای هوشمندسازی صنعت گردشگری در ایران [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 239-272]
س
-
ساجدیفر، علیاصغر
مدل درگیری مشتریان با برند در رسانههای اجتماعی د ر صنعت بانکداری [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 113-142]
-
سردار، سهیلا
مدلی برای انتشار دادههای شبکههای اجتماعی برخط با حفظ حریم خصوصی [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 87-112]
-
سلطان محمدلو، احسان
تأثیر شبکههای اجتماعی مجازی بر قصد کارآفرینی دانشجویان [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 35-60]
-
سلطانی نژاد، نیما
تأثیر لجستیک پساخرید و تجربه خدمات مشتری بر واکنش رفتاری کاربران کسبوکارهای اینترنتی [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 115-136]
-
سوری، محمد
ارائه چارچوبی برای کاربست مدیریت دانش کارکنان در حال خروج از خدمت در بانک انصار [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 65-88]
ش
-
شول، عباس
تأثیر لجستیک پساخرید و تجربه خدمات مشتری بر واکنش رفتاری کاربران کسبوکارهای اینترنتی [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 115-136]
ص
-
صالحی، مجتبی
پیشبینی شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران با رویکرد سیستم استنتاج عصبی- فازی انطباق پذیر و الگوریتم رقابت استعماری [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 5-34]
-
صالحی صدقیانی، جمشید
راهکارهای رفع موانع اجرای مدیریت دانش در زنجیره تأمین استارتاپ های مواد غذایی تندمصرف [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 79-114]
-
صالحی صدقیانی، جمشید
شناسایی مؤلفههای هوشمندسازی صنعت گردشگری در ایران [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 239-272]
-
صالحی مقدم، شیما
رابطه فناوری اطلاعات و ارتباطات با سهولت کسب و کار در سطح جهان: رهیافت تحلیل خوشهای [دوره 8، شماره 31، 1399، صفحه 5-22]
-
صحرایی، شقایق
سیستم خبره ارزشیابی وفاداری مشتریان در صنعت پخش و توزیع [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 55-78]
-
صدیقی، سمانه
مدل ریاضی انتخاب راهکارهای امنیتی در فرآیندهای کسب و کار [دوره 8، شماره 31، 1399، صفحه 61-94]
-
صدیقی، نازیلا
شناسایی و سطحبندی عوامل موثر بر بلوغ فناوری اطلاعات سازمان با رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری و MICMAC فازی [دوره 8، شماره 31، 1399، صفحه 23-60]
-
صدوقی نیا، الهام
سیستم خبره ارزشیابی وفاداری مشتریان در صنعت پخش و توزیع [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 55-78]
ط
-
طباطبائی، سید غلامحسن
مدل پارادایمی معماری فناوری اطلاعات مبتنی بر چارچوب کوبیت 2019 [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 189-222]
ع
-
عابدینی، علی
تأثیر لجستیک پساخرید و تجربه خدمات مشتری بر واکنش رفتاری کاربران کسبوکارهای اینترنتی [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 115-136]
-
عالی، صمد
پیشآمدها و پیامدهای کیفیت رابطه آنلاین در خریدهای اینترنتی [دوره 8، شماره 31، 1399، صفحه 205-238]
-
عباسی، فاطمه
تحلیل ادراکات کاربران درباره خرید تلفن همراه در سایت دیجی کالا [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 181-210]
-
عربی، محمد
ارائه چارچوبی برای کاربست مدیریت دانش کارکنان در حال خروج از خدمت در بانک انصار [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 65-88]
-
عزیزی، محمد
اثرگذاری قابلیتهای پویا بر کارآفرینی شرکتی در صنعت ارتباطات [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 211-238]
غ
-
غفوریان شاگردی، امیر
تأثیر استراتژیهای رقابتی بر عملکرد بازاریابان فعال در رسانههای اجتماعی؛ با نقش متغیر تعدیل کننده ویژگیهای سازمانی [دوره 8، شماره 31، 1399، صفحه 119-152]
ف
-
فیض، داود
تقویت رفتار فرا نقش مشتریان در محیط کسب و کار دیجیتال از طریق شخصیت و تجربه برند [دوره 8، شماره 31، 1399، صفحه 153-184]
-
فضل زاده، علیرضا
تأثیر استراتژیهای تضمین بر قصد خرید اینترنتی با میانجیگری اعتماد در فروشگاههای آنلاین [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 117-146]
ق
-
قشقایی، سمیرا
مدل عوامل موثر بر تمایل بانوان به خرید پوشاک از فروشگاه های آنلاین [دوره 8، شماره 31، 1399، صفحه 185-204]
ک
-
کیماسی، مسعود
مدل درگیری مشتریان با برند در رسانههای اجتماعی د ر صنعت بانکداری [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 113-142]
-
کوثری لنگری، روحالله
مدلی برای انتشار دادههای شبکههای اجتماعی برخط با حفظ حریم خصوصی [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 87-112]
-
کوششی، محمدرضا
پیشآمدها و پیامدهای کیفیت رابطه آنلاین در خریدهای اینترنتی [دوره 8، شماره 31، 1399، صفحه 205-238]
گ
-
گرشاسبی، فاطمه
پیشبینی شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران با رویکرد سیستم استنتاج عصبی- فازی انطباق پذیر و الگوریتم رقابت استعماری [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 5-34]
م
-
مبینی دهکردی، علی
مفهومپردازی تفکر طراحی: زمینه کارآفرینی [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 89-116]
-
محبی، سراجالدین
شناسایی خلأهای پیادهسازی تجارت اجتماعی در کسبوکارهای نوپا [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 163-188]
-
محمدی، معصومه
تحلیل ارتباط میان شاخصهای کاربرد اینترنت اشیاء در زنجیره تأمین لوازم خانگی با استفاده از رویکرد نقشه شناختی فازی [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 137-162]
-
محمدیان محمودی تبار، محمود
مدل درگیری مشتریان با برند در رسانههای اجتماعی د ر صنعت بانکداری [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 113-142]
-
محمدی مقدم، یوسف
ویژگیهای محتوایی شرکتهای تازه تأسیس فناوری محور [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 5-32]
-
میرابی، وحیدرضا
شناسایی خلأهای پیادهسازی تجارت اجتماعی در کسبوکارهای نوپا [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 163-188]
-
میرابی، وحید رضا
مدل وفاداری مشتری برای سیستمهای توصیهگر در تجارت الکترونیک [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 143-170]
-
مرادی، هادی
تقویت رفتار فرا نقش مشتریان در محیط کسب و کار دیجیتال از طریق شخصیت و تجربه برند [دوره 8، شماره 31، 1399، صفحه 153-184]
-
میرمحمدی، سید محمد
طراحی الگوی بومی پیاده سازی اینترنت اشیا در شرکت های آزادراهی [دوره 8، شماره 31، 1399، صفحه 95-118]
-
میرواحدی، سید سعید
تأثیر شبکههای اجتماعی مجازی بر قصد کارآفرینی دانشجویان [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 35-60]
-
مصباحی جهرمی، نگارالسادات
شناسایی خلأهای پیادهسازی تجارت اجتماعی در کسبوکارهای نوپا [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 163-188]
-
ملیحی، سید احسان
مدل ریاضی انتخاب راهکارهای امنیتی در فرآیندهای کسب و کار [دوره 8، شماره 31، 1399، صفحه 61-94]
-
ملکی مین باش رزگاه، مرتضی
تقویت رفتار فرا نقش مشتریان در محیط کسب و کار دیجیتال از طریق شخصیت و تجربه برند [دوره 8، شماره 31، 1399، صفحه 153-184]
-
مهرپرورحسینی، عاطفه
رابطه فناوری اطلاعات و ارتباطات با سهولت کسب و کار در سطح جهان: رهیافت تحلیل خوشهای [دوره 8، شماره 31، 1399، صفحه 5-22]
-
موسیخانی، مرتضی
پیشرانهای مؤثر بر تمایل به استفاده از خدمات مالی در پلتفرمهای مبتنی بر زنجیره بلوکی [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 27-64]
-
موسوی، سید اسماعیل
تحلیل ارتباط میان شاخصهای کاربرد اینترنت اشیاء در زنجیره تأمین لوازم خانگی با استفاده از رویکرد نقشه شناختی فازی [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 137-162]
ن
-
نیسی، عبدالحسین
تحلیل عوامل مؤثر بر اثربخشی گروههای مجازی در فضای کسبوکار [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 5-26]
و
-
وحیدی، تقی
تأثیر استراتژیهای رقابتی بر عملکرد بازاریابان فعال در رسانههای اجتماعی؛ با نقش متغیر تعدیل کننده ویژگیهای سازمانی [دوره 8، شماره 31، 1399، صفحه 119-152]
ه
-
ه دهدشتی شاهرخ، زهر
مدل درگیری مشتریان با برند در رسانههای اجتماعی د ر صنعت بانکداری [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 113-142]
ی
-
یدالهی فارسی، جهانگیر
مفهومپردازی تفکر طراحی: زمینه کارآفرینی [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 89-116]
-
یزدی نژاد، محسن
تحلیل ادراکات کاربران درباره خرید تلفن همراه در سایت دیجی کالا [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 181-210]