مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند

آ

  • آیباغی اصفهانی، سعید تأثیر استراتژی‌های رقابتی بر عملکرد بازاریابان فعال در رسانه‌های اجتماعی؛ با نقش متغیر تعدیل کننده ویژگیهای سازمانی [دوره 8، شماره 31، 1399، صفحه 119-152]

  • آقایی، مجتبی راهکارهای رفع موانع اجرای مدیریت دانش در زنجیره تأمین استارتاپ های مواد غذایی تندمصرف [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 79-114]

ا

  • ابراهیمی، جمال‏الدین اثرگذاری قابلیت‌های پویا بر کارآفرینی شرکتی در صنعت ارتباطات [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 211-238]

  • ابراهیمی، لیلا مدل وفاداری مشتری برای سیستم‌‌‌‌‌‌های توصیه‌‌‌‌‌‌گر در تجارت الکترونیک [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 143-170]

  • ابراهیمی اقدم، نوشین تأثیر استراتژی‌های تضمین بر قصد خرید اینترنتی با میانجی‌گری اعتماد در فروشگاه‌های آنلاین [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 117-146]

  • احمدی، مجتبی ابعاد اجتماعی ناهم‌سویی فناوری اطلاعات و کسب‌و‌کار [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 171-204]

  • ایران زاده، سلیمان پیش‌آمدها و پیامدهای کیفیت رابطه آنلاین در خریدهای اینترنتی [دوره 8، شماره 31، 1399، صفحه 205-238]

  • افشم، نسترن مفهوم‌پردازی تفکر طراحی: زمینه کارآفرینی [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 89-116]

  • البرزی، محمود پیشران‌های مؤثر بر تمایل به استفاده از خدمات مالی در پلتفرم‌های مبتنی بر زنجیره بلوکی [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 27-64]

  • الهی، شعبان سیستم خبره ارزشیابی وفاداری مشتریان در صنعت پخش و توزیع [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 55-78]

  • امین موسوی، سید عبدالله مدلی برای انتشار داده‌های شبکه‌های اجتماعی برخط با حفظ حریم خصوصی [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 87-112]

ب

  • بافنده زنده، علیرضا پیش‌آمدها و پیامدهای کیفیت رابطه آنلاین در خریدهای اینترنتی [دوره 8، شماره 31، 1399، صفحه 205-238]

  • باقری، مهدی شناسایی خلأهای پیاده‌سازی تجارت اجتماعی در کسب‌وکارهای نوپا [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 163-188]

  • بخشنده، قاسم مدل عوامل موثر بر تمایل بانوان به خرید پوشاک از فروشگاه های آنلاین [دوره 8، شماره 31، 1399، صفحه 185-204]

  • بهادر، اکبر طراحی الگوی بومی پیاده سازی اینترنت اشیا در شرکت های آزادراهی [دوره 8، شماره 31، 1399، صفحه 95-118]

  • بهمنی، اکبر ویژگی‌های محتوایی شرکت‎های تازه تأسیس فناوری محور [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 5-32]

  • بودلائی، حسن ویژگی‌های محتوایی شرکت‎های تازه تأسیس فناوری محور [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 5-32]

پ

  • پور مقدسیان، پویا تحلیل عوامل مؤثر بر اثربخشی گروه‌های مجازی در فضای کسب‌وکار [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 5-26]

  • پور مهدی، کتایون اثرگذاری قابلیت‌های پویا بر کارآفرینی شرکتی در صنعت ارتباطات [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 211-238]

ت

  • تقوا، محمدرضا نقش پیاده‌سازی چارچوب‌های مدیریت خدمات و امنیت در تداوم خدمات فناوری اطلاعات [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 33-54]

  • تقوی فرد، محمدتقی رابطه فناوری اطلاعات و ارتباطات با سهولت کسب و کار در سطح جهان: رهیافت تحلیل خوشه‌ای [دوره 8، شماره 31، 1399، صفحه 5-22]

  • تیمورپور، بابک توسعه یک روش فرا ابتکاری ترکیبی برای شناسایی اجتماعات در شبکه‌های اجتماعی با هدف چگالی پودمانگی [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 61-86]

ث

  • ثنایی، محمدرضا شناسایی و سطح‌بندی عوامل موثر بر بلوغ فناوری اطلاعات سازمان با رویکرد مدل‌سازی ساختاری تفسیری و MICMAC فازی [دوره 8، شماره 31، 1399، صفحه 23-60]

ج

  • جعفرنژاد، سهیلا نقش پیاده‌سازی چارچوب‌های مدیریت خدمات و امنیت در تداوم خدمات فناوری اطلاعات [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 33-54]

  • جمالی، غلامرضا تحلیل ارتباط میان شاخص‌های کاربرد اینترنت اشیاء در زنجیره تأمین لوازم خانگی با استفاده از رویکرد نقشه‌ شناختی فازی [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 137-162]

  • جمالی هندری، باقر توسعه یک روش فرا ابتکاری ترکیبی برای شناسایی اجتماعات در شبکه‌های اجتماعی با هدف چگالی پودمانگی [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 61-86]

ح

  • حیدری، حامد پیشران‌های مؤثر بر تمایل به استفاده از خدمات مالی در پلتفرم‌های مبتنی بر زنجیره بلوکی [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 27-64]

  • حسینیان، امیرحسین توسعه یک روش فرا ابتکاری ترکیبی برای شناسایی اجتماعات در شبکه‌های اجتماعی با هدف چگالی پودمانگی [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 61-86]

  • حسن‌پور، اسماعیل مدل وفاداری مشتری برای سیستم‌‌‌‌‌‌های توصیه‌‌‌‌‌‌گر در تجارت الکترونیک [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 143-170]

  • حسین‌پور، داود تأثیر شبکه‌های اجتماعی مجازی بر قصد کارآفرینی دانشجویان [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 35-60]

  • حسینی دهشیری، سید جلال‌الدین راهکارهای رفع موانع اجرای مدیریت دانش در زنجیره تأمین استارتاپ های مواد غذایی تندمصرف [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 79-114]

  • حسن زاده، علیرضا سیستم خبره ارزشیابی وفاداری مشتریان در صنعت پخش و توزیع [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 55-78]

  • حسینی سنو، سید امین اثربخشی امنیت سیستم‌های اطلاعاتی، ناشی از تأثیر ابعاد تئوری نهادی بر رفتار سازمانی کارکنان [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 147-180]

  • حقیقت منفرد، جلال مدل پارادایمی معماری فناوری اطلاعات مبتنی بر چارچوب کوبیت 2019 [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 189-222]

خ

  • خدیور، آمنه تحلیل ادراکات کاربران درباره خرید تلفن همراه در سایت دیجی کالا [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 181-210]

  • خرازی محمدوندی آذر، زهرا شناسایی مؤلفه‌های هوشمندسازی صنعت گردشگری در ایران [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 239-272]

  • خسروی، ابوالفضل ارائه چارچوبی برای کاربست مدیریت دانش کارکنان در حال خروج از خدمت در بانک انصار [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 65-88]

د

  • داداش‌نیا کاسمانی، روح‌الله مدل پارادایمی معماری فناوری اطلاعات مبتنی بر چارچوب کوبیت 2019 [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 189-222]

  • دانشمند، بهناز تأثیر استراتژی‌های رقابتی بر عملکرد بازاریابان فعال در رسانه‌های اجتماعی؛ با نقش متغیر تعدیل کننده ویژگیهای سازمانی [دوره 8، شماره 31، 1399، صفحه 119-152]

  • دیواندری، علی پیشران‌های مؤثر بر تمایل به استفاده از خدمات مالی در پلتفرم‌های مبتنی بر زنجیره بلوکی [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 27-64]

ر

  • رادفر، رضا مدلی برای انتشار داده‌های شبکه‌های اجتماعی برخط با حفظ حریم خصوصی [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 87-112]

  • رادفر، رضا پیشران‌های مؤثر بر تمایل به استفاده از خدمات مالی در پلتفرم‌های مبتنی بر زنجیره بلوکی [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 27-64]

  • رحیمی اقدم، صمد تأثیر استراتژی‌های تضمین بر قصد خرید اینترنتی با میانجی‌گری اعتماد در فروشگاه‌های آنلاین [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 117-146]

  • رنجبر، محمدحسین مدل وفاداری مشتری برای سیستم‌‌‌‌‌‌های توصیه‌‌‌‌‌‌گر در تجارت الکترونیک [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 143-170]

ز

  • زنگوئی، فرنوش شناسایی مؤلفه‌های هوشمندسازی صنعت گردشگری در ایران [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 239-272]

س

  • ساجدی‌فر، علی‌اصغر مدل درگیری مشتریان با برند در رسانه‌های اجتماعی د ر صنعت بانکداری [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 113-142]

  • سردار، سهیلا مدلی برای انتشار داده‌های شبکه‌های اجتماعی برخط با حفظ حریم خصوصی [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 87-112]

  • سلطان محمدلو، احسان تأثیر شبکه‌های اجتماعی مجازی بر قصد کارآفرینی دانشجویان [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 35-60]

  • سلطانی نژاد، نیما تأثیر لجستیک پساخرید و تجربه خدمات مشتری بر واکنش رفتاری کاربران کسب‌وکارهای اینترنتی [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 115-136]

  • سوری، محمد ارائه چارچوبی برای کاربست مدیریت دانش کارکنان در حال خروج از خدمت در بانک انصار [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 65-88]

ش

  • شول، عباس تأثیر لجستیک پساخرید و تجربه خدمات مشتری بر واکنش رفتاری کاربران کسب‌وکارهای اینترنتی [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 115-136]

ص

  • صالحی، مجتبی پیش‌بینی شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران با رویکرد سیستم استنتاج عصبی- فازی انطباق پذیر و الگوریتم رقابت استعماری [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 5-34]

  • صالحی صدقیانی، جمشید راهکارهای رفع موانع اجرای مدیریت دانش در زنجیره تأمین استارتاپ های مواد غذایی تندمصرف [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 79-114]

  • صالحی صدقیانی، جمشید شناسایی مؤلفه‌های هوشمندسازی صنعت گردشگری در ایران [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 239-272]

  • صالحی مقدم، شیما رابطه فناوری اطلاعات و ارتباطات با سهولت کسب و کار در سطح جهان: رهیافت تحلیل خوشه‌ای [دوره 8، شماره 31، 1399، صفحه 5-22]

  • صحرایی، شقایق سیستم خبره ارزشیابی وفاداری مشتریان در صنعت پخش و توزیع [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 55-78]

  • صدیقی، سمانه مدل ریاضی انتخاب راهکارهای امنیتی در فرآیندهای کسب و کار [دوره 8، شماره 31، 1399، صفحه 61-94]

  • صدیقی،  نازیلا شناسایی و سطح‌بندی عوامل موثر بر بلوغ فناوری اطلاعات سازمان با رویکرد مدل‌سازی ساختاری تفسیری و MICMAC فازی [دوره 8، شماره 31، 1399، صفحه 23-60]

  • صدوقی نیا، الهام سیستم خبره ارزشیابی وفاداری مشتریان در صنعت پخش و توزیع [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 55-78]

ط

  • طباطبائی، سید غلامحسن مدل پارادایمی معماری فناوری اطلاعات مبتنی بر چارچوب کوبیت 2019 [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 189-222]

ع

  • عابدینی، علی تأثیر لجستیک پساخرید و تجربه خدمات مشتری بر واکنش رفتاری کاربران کسب‌وکارهای اینترنتی [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 115-136]

  • عالی، صمد پیش‌آمدها و پیامدهای کیفیت رابطه آنلاین در خریدهای اینترنتی [دوره 8، شماره 31، 1399، صفحه 205-238]

  • عباسی، فاطمه تحلیل ادراکات کاربران درباره خرید تلفن همراه در سایت دیجی کالا [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 181-210]

  • عربی، محمد ارائه چارچوبی برای کاربست مدیریت دانش کارکنان در حال خروج از خدمت در بانک انصار [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 65-88]

  • عزیزی، محمد اثرگذاری قابلیت‌های پویا بر کارآفرینی شرکتی در صنعت ارتباطات [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 211-238]

غ

  • غفوریان شاگردی، امیر تأثیر استراتژی‌های رقابتی بر عملکرد بازاریابان فعال در رسانه‌های اجتماعی؛ با نقش متغیر تعدیل کننده ویژگیهای سازمانی [دوره 8، شماره 31، 1399، صفحه 119-152]

ف

  • فیض، داود تقویت رفتار فرا نقش مشتریان در محیط کسب و کار دیجیتال از طریق شخصیت و تجربه برند [دوره 8، شماره 31، 1399، صفحه 153-184]

  • فضل زاده، علیرضا تأثیر استراتژی‌های تضمین بر قصد خرید اینترنتی با میانجی‌گری اعتماد در فروشگاه‌های آنلاین [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 117-146]

ق

  • قشقایی، سمیرا مدل عوامل موثر بر تمایل بانوان به خرید پوشاک از فروشگاه های آنلاین [دوره 8، شماره 31، 1399، صفحه 185-204]

ک

  • کیماسی، مسعود مدل درگیری مشتریان با برند در رسانه‌های اجتماعی د ر صنعت بانکداری [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 113-142]

  • کوثری لنگری، روح‌الله مدلی برای انتشار داده‌های شبکه‌های اجتماعی برخط با حفظ حریم خصوصی [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 87-112]

  • کوششی، محمدرضا پیش‌آمدها و پیامدهای کیفیت رابطه آنلاین در خریدهای اینترنتی [دوره 8، شماره 31، 1399، صفحه 205-238]

گ

  • گرشاسبی، فاطمه پیش‌بینی شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران با رویکرد سیستم استنتاج عصبی- فازی انطباق پذیر و الگوریتم رقابت استعماری [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 5-34]

م

  • مبینی دهکردی، علی مفهوم‌پردازی تفکر طراحی: زمینه کارآفرینی [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 89-116]

  • محبی، سراج‌الدین شناسایی خلأهای پیاده‌سازی تجارت اجتماعی در کسب‌وکارهای نوپا [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 163-188]

  • محمدی، معصومه تحلیل ارتباط میان شاخص‌های کاربرد اینترنت اشیاء در زنجیره تأمین لوازم خانگی با استفاده از رویکرد نقشه‌ شناختی فازی [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 137-162]

  • محمدیان محمودی تبار، محمود مدل درگیری مشتریان با برند در رسانه‌های اجتماعی د ر صنعت بانکداری [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 113-142]

  • محمدی مقدم، یوسف ویژگی‌های محتوایی شرکت‎های تازه تأسیس فناوری محور [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 5-32]

  • میرابی، وحیدرضا شناسایی خلأهای پیاده‌سازی تجارت اجتماعی در کسب‌وکارهای نوپا [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 163-188]

  • میرابی، وحید رضا مدل وفاداری مشتری برای سیستم‌‌‌‌‌‌های توصیه‌‌‌‌‌‌گر در تجارت الکترونیک [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 143-170]

  • مرادی، هادی تقویت رفتار فرا نقش مشتریان در محیط کسب و کار دیجیتال از طریق شخصیت و تجربه برند [دوره 8، شماره 31، 1399، صفحه 153-184]

  • میرمحمدی، سید محمد طراحی الگوی بومی پیاده سازی اینترنت اشیا در شرکت های آزادراهی [دوره 8، شماره 31، 1399، صفحه 95-118]

  • میرواحدی، سید سعید تأثیر شبکه‌های اجتماعی مجازی بر قصد کارآفرینی دانشجویان [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 35-60]

  • مصباحی جهرمی، نگارالسادات شناسایی خلأهای پیاده‌سازی تجارت اجتماعی در کسب‌وکارهای نوپا [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 163-188]

  • ملیحی، سید احسان مدل ریاضی انتخاب راهکارهای امنیتی در فرآیندهای کسب و کار [دوره 8، شماره 31، 1399، صفحه 61-94]

  • ملکی مین باش رزگاه، مرتضی تقویت رفتار فرا نقش مشتریان در محیط کسب و کار دیجیتال از طریق شخصیت و تجربه برند [دوره 8، شماره 31، 1399، صفحه 153-184]

  • مهرپرورحسینی، عاطفه رابطه فناوری اطلاعات و ارتباطات با سهولت کسب و کار در سطح جهان: رهیافت تحلیل خوشه‌ای [دوره 8، شماره 31، 1399، صفحه 5-22]

  • موسی‌خانی، مرتضی پیشران‌های مؤثر بر تمایل به استفاده از خدمات مالی در پلتفرم‌های مبتنی بر زنجیره بلوکی [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 27-64]

  • موسوی، سید اسماعیل تحلیل ارتباط میان شاخص‌های کاربرد اینترنت اشیاء در زنجیره تأمین لوازم خانگی با استفاده از رویکرد نقشه‌ شناختی فازی [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 137-162]

ن

  • نیسی، عبدالحسین تحلیل عوامل مؤثر بر اثربخشی گروه‌های مجازی در فضای کسب‌وکار [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 5-26]

و

  • وحیدی، تقی تأثیر استراتژی‌های رقابتی بر عملکرد بازاریابان فعال در رسانه‌های اجتماعی؛ با نقش متغیر تعدیل کننده ویژگیهای سازمانی [دوره 8، شماره 31، 1399، صفحه 119-152]

ه

  • ه دهدشتی شاهرخ، زهر مدل درگیری مشتریان با برند در رسانه‌های اجتماعی د ر صنعت بانکداری [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 113-142]

ی

  • یدالهی فارسی، جهانگیر مفهوم‌پردازی تفکر طراحی: زمینه کارآفرینی [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 89-116]

  • یزدی نژاد، محسن تحلیل ادراکات کاربران درباره خرید تلفن همراه در سایت دیجی کالا [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 181-210]

login